2012. november 16., péntek

43. fejezet - (+Búcsú)

 Mielőtt belekezdenék az utolsó fejezetbe, el szeretném mondani, mennyire hálás vagyok nektek, hogy olvastátok a történetemet, hogy értő figyelemmel álltatok hozzá, és talán rájöttetek azokra a dolgokra, amiket közvetíteni szerettem volna felétek! Mindig becsüljétek meg azt, amitek van, és soha, de soha ne legyetek mások, mint amik vagytok! Az életnek rengeteg értelme lehet, csak ti dönthetitek el, mi fontos nektek és mi nem. És ami fontos arra vigyázzatok, hisz ki tudja, mikor szakít el tőlük a sors! Köszönöm a sok gyönyörű kommentet, az üzeneteket facebookon, és ask.fm-en, hálás vagyok és köszönöm azoknak az embereknek külön, akik bíztattak, és egyszerűen valamilyen hihetetlen módon a példaképüknek neveztek!
Nagyon nehezen fogok megválni ettől a blogtól, mert szinte az életem részévé vált, de egyszer mindennek vége szakad. Nagyon szerettelek titeket és most is szeretlek, köszönöm a lassan 90 000 oldalmegjelenítést, a 174 feliratkozót, a rengeteg kommentet, mindent! Én itt viszlátot mondok, vagyis nem, hiszen megszavaztátok az új blogot, a Pastless Future (Múlttalan Jövő)-t amit már természetesen megnyitottam, a linkje itt van : Pastless Future , remélem, aki itt járt, az mind beleolvas, feliratkozik és élvezi a kicsit light-osabbra tervezett történetet, persze bonyodalomból ott sem lesz hiány!
Nem húzom tovább az időt, köszönök nektek mindent még egyszer, élvezzétek az utolsó részt, és ha hozzáfűzni valótok/búcsúszövegetek vagy más közölni valótok van, nagy nagy szeretettel olvasok minden kommentet! Szeretlek titeket! Ti vagytok az életem!♥
*********************************************************************************

A fájdalmaim egyre nagyobbak lettek a műtőasztalon, sikítani tudtam volna, de a nyugtató nem engedett. És sajnos mást sem.
- Nyomjon! Próbálja meg egy kicsit erősebben Alice! Kérem, így nem tudunk magának segíteni - bíztatott az orvos, és én persze erőlködtem, de annyira gyenge voltam, hogy egyszerűen hiába. Huszonegy órája volt, hogy elkezdtem vajúdni, ráadásul az orvosok nem tudták mitől csupa vér a magzatvizem, felvágni nem akartak, mert tudták, hogy meghalok. Így is elég sok vért vesztettem, az életfunkcióim nem voltak valami stabilak, az egyetlen dolog, ami életben tartott szerintem, az a vágy volt, hogy láthassam a lányom, csak egy pillanatig. Harry végig ott állt mellettem, fogta a kezem, szorította, én pedig annyira fáradt voltam, hogy már csak tartottam, nem voltam képes visszaszorítani. Mikor ránéztem ugyan keveset láttam, mert védőmaszk volt rajta, de az átázott zöld textil arról árulkodott, hogy nagyon izzad, a konectráció miatt, hogy ne hagyja, hogy elhagyjam magam. Nagyon tiszteltem ezért és igyekeztem eleget tenni a vágyának addig a pillanatig, de hirtelen elengedtem a fejem és csak lihegtem, mint aki előtte lefutotta a maratont és hallgattam az egyre lassabban verő szívemet. A szemembe sütött a neonlámpa, így kicsit hunyorítanom kellett, éreztem a nyakamon lefolyó izzadtságot és azt is, hogy a hajam teljesen csatakos.
- Alice - kiáltott rám a nővérke aggódva - Nem adhatja fel, hallja? A kislánya egészséges, nem hagyhatja bent! Kérem! Próbálja meg összeszedni magát!
Mindenki csendben volt, mindenki fáradt volt.
- V...vizet - nyögtem, mire Harry ugrott és rögtön ott termett egy pohárral. Kicsit felemelte a fejem, és beleöntött egy kortyot a számba, aminek a fele ugyan lefolyt az arcomon, pont úgy, mint az izzadtság és a könnyek, csak kicsit hidegebb volt. Tudtam, hogy nincs más hátra, és a többiek is sejthették.
- Csinálja - néztem rá az orvosra.
Hosszan hallgatott, és mélyen belenézett a szemembe, amivel továbbra is bíztattam, majd közel jött, a homlokomra tette a kezét és megsimította.
- Magánál bátrabb nőt nem ismerek. Ezt jól jegyezze meg.
Eleresztettem felé egy halvány mosolyt, majd oldalra fordítottam a fejem. Harry persze, nem értette, hogy mi történik.
- Várjon, mi folyik itt? Milyen bátor? Milyen csinálja? - össze vissza kapkodta a fejét és hallottam, ahogy hüppögni kezd.
Az orvos a vállára tette a kezét.
- Sajnálom. Nem maradhat itt tovább.
Nem volt erőm megfordítani a fejem, csak hallottam, ahogy ordítani kezd, és láttam a műszerekben visszatükröződő képben, hogy közelebb próbál furakodni, de két ápoló ezt nem hagyja.
- Ne, Alice, kérlek ne, Istenem még el sem búcsúztunk! - az én szememből is patakzottak a könnyek, de már mozdulni sem bírtam. Mikor becsukták az ajtót, megint síri csend lett, amit az orvos tört meg.
- Azonnali előkészítést a császármetszéshez.
Gerinctől lefelé elbénítottak ahogy azt szokás, az egész nagyon csenben történt, mintha már előre gyászolnának.
Csodás érzés kerített hatalmába mikor a gyógyszer szétterjedt a testemben, már nem éreztem fájdalmat, nem feszített semmi, könnyű voltam, szinte lebegtem.
Tudtam, hogy nemsokára már ennél is jobb lesz. Imádkozni kezdtem halkan, majd hirtelen eszembe jutott anyám levele.

Alice,

Elképzelni sem tudod, mennyire aggódtam, mikor eltűntél a kórházból, de azt sem, hogy mennyire tisztellek azért, amit tettél! A legbüszkébb anya vagyok, akit csak a hátán hordott a Föld, és talán bíztál benne, hogy ott leszek veled, de ez sajnos nem történhet meg. Tudom, hogy nincs metségem, de talán megpróbálom elmondani. 
Annak, hogy megkerestelek őszintén szólva több oka is volt. Elsősorban el akartam neked valamit mondani. De aztán láttam, hogy mennyire beteg vagy és, hogy mennyire nehéz az életed, ezért úgy döntöttem inkább hallgatok, és melletted maradok. Viszont tudnod kell azt, mi volt a fő oka, hogy megkerestelek. 
Segítséget, vagyis inkább csak egy kis támaszt akartam kérni. 
A világon a legnagyobb vágyam, hogy ott lehessek veled, de sajnos ez lehetetlen, mert az igazság az, hogy én sem vagyok/voltam különb helyzetben, mint te. 
Szívre várok. 
Az enyém már nem működik valami jól, persze soha nem mondtam, nem akartam még több terhet rád rakni. Azt sem tudom, miért írtam neked ezt most meg, talán, hogy fel tudjak sóhajtani, hogy valaki tud róla, mert mikor az ember magában tartja, egy idő után elviselhetetlen a szorító érzés...
Szeretném, ha tudnád, hogy szeretlek! Örökké! És lehet, találkozunk odafenn! Előbb, mint gondolnád! 
Tépd szét ezt a levelet kérlek és viselkedj természetesen! Azt szeretném, ha csak te tudnál erről!
Anya

Ekkor nyomást éreztem a hasamon, nem fájt, csak nyomott, majd a penge végigszaladt a bőrömben és amilyen hirtelen meghallottam Melodie sírását, olyan hirtelen kezdett lejjebb esni a pulzusom, a nővérek és ápolók rohangáltak körülöttem, minden csupa vér volt.
- Hagy nézzem meg - nyögtem gyengén, mire a nővér ellenkezésre nyitotta volna a száját, de az orvos rászólt.
- Adja oda neki.
Leírhatatlan érzés a gyermeked a kezedben tartani. Az aprócska kis kopasz lényt, akivel annyi dolgon mentetek keresztül és csak egymásra számíthattatok. Aki akkor is ott volt, mikor egyedül voltál és akiért ölni és meghalni tudnál, hogy megmentsd.
- Szia Melodie.
Sírtam, mint mindenki, mikor meglátja a kisbabáját, néztem a szemeit, ittam minden pici rezdülését, mert tudtam, hogy nekem már nincsen sok időm,de aztán hirtelen fuldokolni kezdtem.
-Szeretlek kicsim! - suttogtam neki oda, mikor a nővér visszavette, hiszen inkubátorra volt szüksége.
A fuldoklás egyre jobban fojtogatott, aztán elállt, majd a homály is tisztult egy kicsit, és az orvos a fejemhez lépett.
- Szeretne elköszönni Harrytől?
Bólintottam. Aztán hozzátettem.
- Én akarom csinálni!
Most rajta volt a sor, ő is bolintott.
- Ha ez minden vágya...

(Zene)

Harry szoborként ült mellettem a félhomályban, fogta a kezem és a kezemet simogatta.
- Tudod, mikor megismertelek, nem hittem volna, hogy ennyire beléd szeretek.
Elmosolyodtam.
- Én rögtön tetszettem neked? - kérdezte hirtelen.
- Lehetett abban a helyzetben épeszűen gondolkodni? - kérdeztem vissza.
- Jogos.. - nevette el magát - Mindig is megállt a levegő, ha valahol megláttak.
- Ne szállj el magadtól.
Aztán csönd.
- Sok hülyeséget csináltam és sosem bocsátom meg őket magamnak...
- Harry azt akarom, hogy ketten csináljuk - mondtam, majd amikor értetlenül nézett rám a gép főgombja felé legyintettem a fejemmel.
Az arca kifejezéstelenné vált, majd ijedtségbe torkollott.
- Én...én nem biztos, hogy képes vagyok rá...
- Tudom, hogy igen - vágtam a szavába. - Talán bűnteted magad amiatt, ahogy viselkedtél, de egyet tudnod kell. Soha egy pillanatra sem ingottak meg az érzelmeim. Soha..
Rámnézett, a szeme olyan volt, mint akit megváltottak.
- Azt hittem haragszol, vagy...én nem is tudom mit hittem.
- Ha nem szerettelek volna annyira, elindultam volna, hogy megkeresselek? Én nem leszek már de egyet jól jegyezz meg! Örökké szeretni foglak Harry.
Rámborult én pedig megpróbáltam megnyugtatni, amennyire tudtam...
- Nem félsz? - kérdezte könnyes szemmel.
Megráztam a fejem.
- Inkább kiváncsi vagyok. Szeretnék neked mondani valamit.
- Persze, mondd csak, bármit.
Hallgattam, majd sóhajtottam egy halványat.
- Anyámnak rossz a szíve...Ha nem kap donort ő is meghal.
Elhűlve nézett rám, és elmeséltem neki, hogy ez állt a levélben és szét kellett tépnem és úgy kellett viselkednem mintha mi sem történt volna, pedig nagyon nagyon nehéz volt.
- Szeretném, ha megmondanád az orvosoknak, hogy felajánlom a szerveim. Minden szervemet. Meg akarom menteni anyámat!
- Alice.....ne....
Elmosolyodtam, majd folytattam.
- Nem is igazán fogok meghalni. Egy részem majd ott él pár emberben, köztük anyáméban is. De vésd az eszedbe es csak test. Lélek nélkül nincs értelme.
- És akkor te hol leszel? - kérdezte, majd megremegett.
- Ha a kislányunk szemébe nézel, meglátod! Ott leszek. És a szívedben is mindig!
Köhögni kezdtem, egy kis vér jött föl. Sóhajtottam.
- Nincs már sok időnk.
Ahogy a könnyek lefolytak az arcán, megfogtam a kezét, és az enyémmel együtt a kapcsolóra helyeztem.
- Háromra...
- Rögtön elmész? - kérdezte ijedten.
- Valószínüleg - mosolyogtam. Tényleg nem féltem. Tudtam, hogy egy egészséges és gyönyörű kislányt hagytam magam után, 18 videót, amiből meg fogja tudni, mennyire szerettem őt. És tudtam, hogy egy felelősségteljes embert hagyok itt rá, még ha az elején majd csetlik-botlik, tudtam, hogy sosem fogja magára hagyni Melodiet.
- Vigyázz rá kérlek!
Bólogatott, majd nyelt egyet.
- Szeretlek Alice.
- Én is szeretlek Harry.
Nyomott egy utolsó csókot a számra, és nem eresztette el, ott tartotta.
Kéz a kézben, még egy utolsót sóhajtottam.
Majd megnyomtuk a gombot.


/Harry/

Éreztem, ahogy a keze lehullik maga mellé a kapcsolóról, éreztem, ahogy megáll a mellkasa, majd ahogy az ajkai egyre hidegebbek lesznek az enyémek alatt.
Átjárt valami irtózatos fájdalom, de annál nagyobb volt az üresség. Nem tudtam sírni, nem tudtam beszélni, egyszerűen csak csókoltam, patakzó könnyekkel.
Benyitott az orvos, és mikor látta, mi történt, finoman leemelt róla.
- Akarja látni a kislányát?
Bólintottam.
- A szívét....azt kéri, hogy a szívét adják az anyjának. És a szerveit is. Ő kérte.
- Rendben van, erről akkor beszélünk, mikor már jobban van. Kér valami erőset?
Megráztam a fejem.

Úgy mozogtam, mint egy szellem, szinte nem is érzékeltem semmit a külvilágból. Ha a nővérek nem vezetnek,  biztos mindenkinek nekimentem volna.
- Nagyon pici, de egészséges és gyönyörű -mondta az ápolónő, majd a bölcső fölé irányított.
És akkor megláttam.
A lányt, akit a legjobban szeretek. Hirtelen visszatértek belém az érzelmek és elsírtam magam.
Minden kijött belőlem, az elmúlt egy óra, a szülés sőt, ez a csodálatos de mégis szörnyű kilenc hónap.
- Hát szia...itt van apa - gügyögtem neki, mire kinyitotta a szemét.
Az enyémet örökölték, zöldek voltak és nagyok. Gyönyörűek.
- Felvehetem? - kérdeztem a nővért, mire bólintott.
Közelebbről is megvizsgáltam az arcát.
- Melodie Styles - mondtam könnyes szemmel. - Te gyönyörű és csodálatos szerelemgyerek! Apa megvéd. Vigyázok rád, míg csak világ a világ.
És akkor valami olyan dolog történt ami szokatlan egy csecsemőnél.
Elmosolyodott. A felismerés villáma csapott belém. Gyönyörű mosolya volt.

Pont, mint az édesanyjáé.




73 megjegyzés:

  1. Ez nem ér!!! El sírtam magam. K. Jó volt. Tudom, hogy még nem írtam soha megjegyzést de ezt most muszáj volt. Köszönöm, hogy elsírhattam magam és köszönöm neked, hogy ezt megírtad és köszönöm a szüleidnek, hogy megszülettél. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy nap alatt elolvastam a blogod, nagyon ügyes vagy, most is zokogok, bár tüske van bennen hogy meghalt alice, azért életben maradhatott volna :(

      Törlés
  2. Sonette.
    végig olvastam a blogodat, csak nem komiztam (vagyis asszem egyetlen egyszer). De a leghosszabb kommentáromat az utolsó részhez tartogattam, ami úgy érzem most jött el.
    Kezdem az elején. Amikor megnyitottam a blogodat - már kb. a 25. résznél tartottál - azt mondtam magamba, hogy megint egy Harrys blog. De megkell hogy mondjam nagyon kellemeset csalódtam. Azt hittem ez a sablon szöveg, lesz hogy találkoznak, össze jönnek és élnek amíg boldogok. De ez a blog. Ez valami fenomenálisan jól meg írt blog volt. Teljes egészében átadta az érzéseket. Amikor Alice sírt én is sírtam vele, vagy amikor nevetett, akkor én is nevettem. Egy szó mint száz, imádom és imádni is fogom a blogodat! :) xx

    VálaszTörlés
  3. istenem:')erre nincsenek szavak<3 hálás vagyok neked, hogy ráébresztettél, hogy mik a fontos dolgok az életben. nem a pénz vagy a hatalom.. dehogyis. a szerelem, a küzdeni akarás, az akaraterő és a kitartás ezerszer fontosabb. köszönöm szépen, hogy a 43 rész alatt többször kicsordultak a könnyeim. ez nem egy egyszerű blog. és te sem vagy egy egyszerű lány:) felnézek rád, őszintén tisztellek és a példaképemnek tartalak:) még egyszer és utoljára: köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  4. Csenge, amint megjelentetted a részt, én egyből elolvastam, és csak most kerültem olyan állapotba, hogx esetleg írni tudjak. Még mindig zokogok, nem találok ebben a rohadt házban papírzsepit, anya ébredezik, én meg itt ülök, szipogok, és olvasom non-stop az utolsó 3 mondatot, és csak ráz a sírás, és ráz.
    Amikor rátaláltam a blogodra, meg úgy "rád", akkor sosem gondoltam volna, hogy te ilyen vagy, és ez a történet ilyen lesz. Semmi mást nem tudok most írni, mert csöpög a billentyűzetre a könnyem.
    Mi ugye azért néha-néha beszélgetünk egy jót, ami után én kb. egy hétig normális vagyok, szóval mintha kicseréltek volna. Aztán mellé még társul egy ilyen rész. Szerintem holnaptól kicsit jobban odafigyelek majd, hogy kire fecsérlem az időmet, és mit csinálok, meg mit nem. Ez egy csodálatos, kerek történet, amibe sehol sem tudok belekötni. xx, Berni*-*
    UI.: Ennek írása közben sikeresen találtam egy csomag zsepit.

    VálaszTörlés
  5. Csenge,istenem imádlak.. El sem tudod képzelni menniyre imádtam a blogod és köszönöm. Köszönöm,hogy olvashattam ezt a csodálatos történetet:') Istenem még mindig sírok.. Nem gondoltam volna,hogy ez lesz a vége. De tökéletes befejezés volt.Nem lehet minden Happy End.:) Ááá.. hát nem tudok mit mondani tökéletes. Imádlak és a következő blogodban is hasonló sikereket,azt is olvasni fogom:) Alexis xx

    VálaszTörlés
  6. ez gyönyörű volt!!! elsírtam magam, de komolyan!!! ha a másik blogod is legalább fele ilyen jó lesz mint ez, akkor az is sikersztori lesz!! köszönöm ezt az egész gyönyörű történetet:
    Amelie xxx

    VálaszTörlés
  7. Úristen, hát nem jutok szavakhoz! *-* Itt sírok már vagy fél órája és nézek magam elé. Lesokkolt a vége.. persze számítottam rá, hogy ez lesz, de akkoris.. Első résztől kezdve olvastam a blogod, nagyon szerettem:DD Bele tudtam élni magam, kihozta belőlem az érzéseket olyannyira, volt amikor sírtam is :D A következő blogodat is nagy odaadással fogom élvezni! :D

    VálaszTörlés
  8. Úristeen. Ez gyönyörű. *.* Sírtam rajta nem is keveset.... remélem a másiknál nem síratsz meg minket ennyire! ;)
    imádom és köszönöm, hogy megírtad! <3

    VálaszTörlés
  9. Úr Isten! Nagyon jó! Elsírtam magam rajta és bevallom én reménykedtem benne hogy kicsit vidámabb vége lesz, de így is fantasztikus lett! Eddig még egyszer sem írtam neked kommentet amiért bocsánatot kérek, hiszen minden egyes részét vártam, de valahogy nem vagyok a "kommentelgetős" fajta. Szóval a lényeg, hogy nagyon jó lett ez a -sajnos - utolsó rész! Hiányozni fog Alice és az egész sztori!

    VálaszTörlés
  10. csodálatos. először könnyeztem meg egy történetet életemben.

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Imádtam, sajnálom, hogy csak most írok, de imádtam imádtam és nem tudom elégszer elmondani. Nagyon köszönöm, hogy olvashattam!
    Sajnálom, hogy vége, de imáááádtam és nagyon imáááádtam *-* Sírtam rajta eleget, pedig nem könnyű meghatni, de ezen nem lehetett nem sírni!
    Csodás volt és éltó befejezést!
    Puszi

    VálaszTörlés
  12. Hát én most írok ide először és el kell mondjam imádtam a történetet! Az egyik kedvencem és sajnálom hogy vége:( Ilyen gyönyörű befejezést pedig még nem olvastam.:) Csak gratulálni tudok hozzá! Nagyon tehetséges író vagy és száz százalék hogy a másik blogodat is olvasni fogom!!:)<3

    VálaszTörlés
  13. Nem is tudom mit mondjak. Végigolvastam a blogodat. Egyszerüen csodálatos. Ez a rész pedig nagyon meghatott.. El is sirtam magam. Köszönöm , hogy megirtad, és abba ne hagyd az irást!!

    VálaszTörlés
  14. Nem is tudom,hol kezdjem.
    Ahogyan megfogalmazod,ahogyan leírod,ahogyan átjönnek az érzelmek egyszerűen tökéletes.Imádtam,annyira magával ragadó volt a történet,hogy azt megfogalmazni nem is tudom.
    Nem mondanám,hogy szoktam blogokon sírni,de itt úgy ömlöttek a könnyeim,mint a Niagara.
    Nagyon sajnálom,hogy vége lett ennek a blognak,de az új blogodat is intenzíven fogom olvasni.
    Köszönöm szépen,hiszen ezzel a történettel felnyitottad a szememet.:)
    Nagyon imádtam a blogodat.xx
    ui.: Példakép!:) szerintem nagyon sok embernek vagy a példaképe,köztük véve nekem is.xx

    VálaszTörlés
  15. csodálatos volt ez a blog:)Sírtam és mosolyogtam is egyaránt az egész történet alatt. Nem hittem soha, hogy valaki, mármint jelen esetben TE, ilyen szinten át tudod adni az érzelmeket.
    Ezen az utolsó részben patakokban folytak a könnyeim, ezt még egy blog sem tudta kiváltani belőlem, de neked sikerült.
    A példaképem lettél nekem is.
    Köszönöm, hogy megírtad ezt a blogot..xx
    Ui: a következő blogodat is rendszeresen fogom olvasni.:)

    VálaszTörlés
  16. a VILAG LEGJOBB BLOGJA VOLT! a kovi blogodat is renszeresen olvasni fogom,remelem ott Happy End lesz a vege:)legyszi kovees t witteren,vagy vegyel fel Fb n legyszi!!!!annyira de annyira akrom tudni hogy kivagy!!!!!!:*:*:*:*imdlak!!!Twitter:@Dorsi1D
    Fb: www.facebook.com/dorottya.gergely.5 nagyon nagyon szepen kerlek!!!!!!:((:):*:X:X

    VálaszTörlés
  17. Még sosem siratott meg ennyire blog. Imádtam. Kár hogy vége lett, de igy kellett történnie. Gyönyörű volt.
    Köszönjük! :')):'(((

    VálaszTörlés
  18. Koszonom, hogy egy ilyen fantasztikus blogot irtal, koszonok mindent amit evvel a bloggal atakartal adni... Koszonom! :)

    VálaszTörlés
  19. Ez csodálatos volt!Ha hiszed hanem én elbőgtem magam.Imádtam a blogod az első résztől kezdve.Ez a történet nagyon jó lett!Szavakban meg se tudom fogalmazni!Fantasztikus!:))és örülök hogy belekezdesz egy blogba,mert van tehetsége az íráshoz!:))
    Köszönöm :)) <3

    VálaszTörlés
  20. Zokogok, érted? Zokogok, ugyanis imádlak. Talán az elején jobban is el tudtam volna képzelni a végét, de így is jó.És tudom, hogy a másik blogok is fantasztikus lesz.És most nem hazudok, elmehetnél írónak! Nagyon gratulálok ♥

    VálaszTörlés
  21. Csak mosolygok, mint egy szemtanú aki végig követte a kettőjük kapcsolatát. Ha hiszed, ha nem 3 nappal ezelőtt kezdtem olvasni a blogodat, éjfélekig maradtam fent, hogy megtudjam, hogy és mi lesz a szerelmesekkel. Elképesztő! Lenyűgöző és félelmetes. Megérdemelnél egy Isteni hátba veregetést! Gondolni sem merem, hogy honnan van ilyen tehetséged/tapasztalatod ilyen történet írásához. Tisztellek, amennyire csak egy embert tisztelni lehet. Erősen megbélyegeztél ezzel a történettel! Soha, de soha-soha sem felejtem el. Nem csak a történeted különleges hanem Te saját magad, és ezt ne félj megmutatni! Próbálkozz az életben az írással, hogy majd ha felnövök a Te egyik könyved betűit faljam.
    A barátnőmmel tegnap este beszéltük, hogy vajon mi fog történni. Neki volt igaza. Szomorú, hogy így ért véget, de mégis mosolyogva olvastam, mert úgy halt meg, ahogy szeretett volna...
    Ha lenne bármilyen kézen fogható díj, amit át lehetne adni egy írónak, gondolkodás nélkül Neked adnám azt. Rengeteg blogot olvastam/olvasok, de ehhez foghatót nem olvastam és nem is fogok.
    Őszintén köszönöm :)

    VálaszTörlés
  22. A fura az, hogy könyv, illetve blog sosem váltott belőlem ki komoly érzelmeket. Te elérted. Ebben a blogban sírtam is, nevettem is, és éreztem úgy, hogy történnek csodák. A vége tökéletes lett, ennél jobb talán nem is lehetett volna. Ahogy írsz, az egyszerűen elképesztő. Kihozod az emberből azt, amin még saját maga is meglepődik. Hihetetlen vagy! Köszönöm, hogy képes voltál elvarázsolni! :)

    VálaszTörlés
  23. Valami fantasztikus volt ez az egész történet :) nagyon sajnálom hogy vége nagyon szerettem és remélem a következő blogod is legalább ilyen csodálatos lesz:) Jajj itt sírok nézd meg pedig nem szeretek de ezt váltja ki belőlem nem tehetek róla te tetted ezt de nem bánom :D GRATULÁLOK a befejezéshez tényleg nagyon jó lett.sajnos már nem írhatom hogy várom a következő részt de szeretném ha tudnád hogy igazán tehetséges vagy és bárki bármit mond nincs igaza :)KÖSZÖNÖM hogy megannyi drámát és izgalmat hoztál unalmas kis életembe :D és remélem minden rendben lesz az életedben mert megérdemled.sokszor puszillak szia :):*

    VálaszTörlés
  24. Hát hol is kezdjem....gyönyörű lett ennél fantasztikusabb blogot életemben nem láttam már a feléél elkezdten sirni ezt a blogot könyvbe kellett volna megirni annyira fantasztikus...:) gratulálok hozzá és én biztos olvasni fogom a másikat és Harry jó apa lesz :)

    VálaszTörlés
  25. Ez csodás volt. Jó pár blogot olvastam, de egyszer sem sírtam el magam, most viszont min. 15 perce itt sírok, és lehet, hogy hülyeség, de ahogyan olvastam olyan érzésem volt, mintha én is ott lennék. Elképzeltem minden egyes részét. Az egész blog csodálatos volt! KÖSZÖNJÜK! És már nagyon várom az új blogod első részét!

    VálaszTörlés
  26. Hihetetlen lett.. most itt sírok és remegek.. annyira nagyon jó és olyan lett a vége ami általában nem happyend szokott lenni, de végül valahogy még is az lett. Viszont nagyon szomorú vagyok h a föszereplő meghalt a végén:/ köszönjük, csodálatos lett:)

    VálaszTörlés
  27. Csak azert nem sirok mert egy mc donaldsban vagyok, de mar vagy otszor bekonnyztem. Komolyan ez a sztori gyonyoru es imadom ahogy irsz ezt te is tudod. Es mialatt olvastam az egesz blogot rajottem a mondabdojara es koszonom ezt a sok szep percet:) <3

    VálaszTörlés
  28. hát emlékszem, valami 34. fejezetnél járt a blog, amikor egy este, 2 óra alatt elolvastam, egy barátnőm linkelte. :) és ez volt az 1. fanfiction, amit olvastam, és sokat nevettem, annál többet sírtam. most meg itt a vége... nagyon rossz :( olvasni fogom a másik blogod. viszont elkérhetek ilyeneket, hogy a facebook link, ask.fm link (és twitter link, ha van)? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és köszönök mindent, amit evvel a történettel kaptam!

      Törlés
  29. Gyönyörű történet, én elsírtam magam. Nagyon jó! Köszönöm hogy megírtad.:)

    VálaszTörlés
  30. Ahw *.* csodaszépen megírtad a végét :) elsírtam magam! :)

    VálaszTörlés
  31. Imádtam..<3 Elsírtam magam..És ezt az egész blogot is.!!!

    VálaszTörlés
  32. Csenge,csak gratulalni tudok.Az,hogy igy at tudod adni az erzeseidet,pusztan a billentyukon keresztul..nem kis tehetseg.A legjobb a dologban,hogy te elsz ezzel a tehetseggel!Egyszeruen fantasztikus.A blogot en sem az elejetol kezdve olvasom-akar a kommentelok kozul egy lany-,kesobb csatlakoztam be..de akkor egy rakasra elolvastam vagy 20 fejezetet.Az egyetleg blog,amin sirni es zokogni tudok..es szoktam is.Nem az az alapjarat,nem az a mar ismert sztori.Ez teljesen mas.Mindenki a boldog happy end-et varja,de miert ne letezne egy ilyen "happy end" is?!Ez pont igy volt jo,ahogyan abba hagytad.Ujra es ujra olvastam el az utolso szavakat.Ezen a teren nekem Te vagy a peldakepem,szeretnek egyszer en is egy ilyen sikeres blogiro lenni!:) Sok sikert a tovabbiakban,koszonom a defective love minden egyes pillanatat,amit olvasokent toltottem itt.:))

    VálaszTörlés
  33. Egyszerűen nem tudom szavakba önteni amit most érzek.
    Itt ülök, és csak sírok, és sírok, és sírok...
    Hihetetlen érzést váltott ki belőlem a blogod..
    Köszönök mindent, amit a történeted által éltem meg, mint olvasó.
    xxx

    VálaszTörlés
  34. nehéz lesz, de megpróbálom leírni mit érzek most...
    úgy írtad meg ezt a blogot, mintha te is átélted volna ezt a helyzetet.. szeretnék még olvasni tőled egy ilyen gyönyörű blogot.. a második évadot még csak most fogom olvasni, de nem bírom elkezdeni .. annyira megérintett az egész blog és sok mindenre ösztönzött..nem bírom elkezdeni addig, amíg fel nem dolgozom az első évadot.. most csak sírni tudnék. de mégsem tudok.. nem tudom ez hogyan és miért van egyszerűen csak így van..:/ reméltem hogy -mint minden blognak- ennek is Happy End lesz a vége.. de nem.. de nem bántam meg hogy elolvastam! nevettem,még sírtam is, de az utolsó sorok érintettek meg legjobban.. eszméletlen jól írsz.. nem tudok most fogalmazni sem, annyira a hatása alatt vagyok.. remélem egyszer olvashatom majd a könyved.. és ezt a történetet is szeretném olvasni .. persze könyvben.. sok sikert a további történeteidhez! ♥xx

    VálaszTörlés
  35. ÖMLENEK A KÖNNYEIM!!:(( Imádom!! Annyira szép történet volt... imádom ahogy írsz, és ez az utolsó rész.. hát.. nem tudok mit mondani :( GRATULÁLOK!♥ x

    VálaszTörlés
  36. Imádom!Itt sírok nemtudom mit írjak itt sírás közben..Nagyon jó!!Nagyon jó..Egyszerűen zseniális!!!!!♥

    VálaszTörlés
  37. Ez nagyon jó volt, a végén elsírtam magam, pedig én nem vagyok az a síros fajta :') Gyönyörű történet, imádom, és remélem még egy darabig nem hagyod abba! Fantasztikus!

    VálaszTörlés
  38. Kedves Sonette!
    elolvastam az egész blogot és csak annyit tudok mondani, hogy köszönöm. ismerőseim mondták hogy ez nem olyan átlagos iromány és hogy egy betegségről, a leukémiáról szól. egy barátnőm is leukémiás volt, de ő 13 éves korában feladta.. amíg olvastam a történetet azt gondoltam: "nem! nem lehet semmi baja hisz happy end-del kell végződnie". és igen, happy end is lett, meg nem is. amikor elérkeztünk azokhoz a sorokhoz, mikor megnyomják a gombot, én már nem bírtam könnyek nélkül. percekig nem bírtam olvasni, eszembe jutottak az emlékek. majd azt kérdeztem: "hogy szorulhatott ennyi érzelem egy ilyen fiatal lányba!?" kérlek ne hagyd veszni ezt a tehetségedet, nagyon sokakra hatással vagy. én nem fogom tovább olvasni a Defective Love 2-t mert számomra ez úgy tökéletes ahogy van.
    köszönök szépen mindent! :)

    VálaszTörlés
  39. Szia! elolvastam minden részt , de én is csak most írok!
    Fantasztikus voltál, rettenetesen sajnálom ami veled történt..:( Hihetetlen milyen átérzéssel írtál MINDEN részt! Nem tudom tényleg így megy- e minden (leukémia, kóma stb. ) de komolyan elhittem, hogy úgy van ahogyan azt te leírtad.! Gratulálok neked, tengetek minden át jött ebből a blogból. Mivel én hamarabb tudtam a gyermekes történetesről mint a blogodról tudtam olvasni a soraid között. Át jött minden érzelem , rengetek tanulság volt itt amiért hálás vagyok neked! Bevallom kicsit elvette a kedvemet az olvasás ez a Harry dolog azt hittem ez csak egy olyan blog ahol róla áradoznak stb. de tévedtem! Szerintem remek ötlet volt hogy Harryt beleteszed, mert ezek által több mindenki olvassa a blogodat és átérezhetnek benne sok mindent! Attól fogva sírtam végig az utolsó részt, hogy Harryt kiküldték a szobából szó szerint potyogtak a könnyeim. GRATULÁLOK!

    VálaszTörlés
  40. Szia!
    Remélem végig olvasod, azt amit írok.
    Az egész vasárnapom abba fektettem bele, hogy elolvassam, mind a 43 fejezetet. sok résznél elsírtam magam, de nem baj. köszönöm, hogy megírtad ezt a blogot! Miután elolvastam az utolsó szót is pár percig csak csendben néztem magam elé, majd kimentem a wc-be...nem kellett wc-znem, de amig bent voltam valahogy teljesen átértékeltem az életemet!Elgondolkodtam mindenen! És ezt neked köszönhetem! Akaratom ellenére is többször kiszöktek a könnyek a szememből. És az a mondat, ami sokszor le van bennne írva: Soha ne Add fel!...értelmet nyert. Sok ember van ilyen helyzetben a való életben is, sokszor kinevetjük őket...és, ha tudnánk, hogy ők min mentek keresztül...akkor biztos, hogy minden átértékelődne bennünk, és, hogy ha bárki más is elolvassa, akkor megérti, hogy ez az egész milyen nehéz is. A blogodra pont jókor bukkantam rá, ugyanis ezen a héten egy közeli ismerősünket elvesztettük, egy hasonló dolog miatt. Mást nem tudok mondani, csak azt, hogy Gratulálok! Mindenhez! Szerintem ezzel rengetek embert elgondolkotattál! Drukkolok neked, hogy író lehess! És mégegyszer köszönöm, hogy megírtat! <3

    VálaszTörlés
  41. ez egyszerűen gyönyőrű! Patakokba folyik a könnyem még senki sem érte el hogy így sírjak! Nagyon megható és teli van érzelemmel!! :)<3

    VálaszTörlés
  42. Hat Komolyan szohoz se jutok ez...ez...nagyon jooooo nagyon meg hato tortenet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Imadlak Sonette~!!
    Tegnap kezdtem el olvasni,es a leg rosszabb pillanatba jottek meg a vendegeim es nagyon orultem nekik de megis bankottam ,hogy nem tudom mi tortenik tovabb ,allmomban probaltam meg fejtenni a tortenet veget :) De nem sikerult ,reggel mikor fel keltem rogton a gephez nyultam hogy tovabb tudjam olvasni,egesz 17:30-ig olvastam ,nem ittam nem ettem csak olvastam. Nagyon sok konyvet olvastam,de a TIED a LEG NAGYOBB KRDVENCEM!~ Egyszeruen Imadom! en is irok 3 konyvet de kozelse olyan jo mint a TIED!!!!
    Imadlak ~ <3 :)

    VálaszTörlés
  43. Gyönyörü! :')
    ez a szó mindent elmond, mert a szomorúban is lehet valami gyönyörü! Ez a történet szomorú, de mégsem nevezném annak, jobban illik rá a gyönyörü szó :') és te is az vagy! igaz még sohasem láttalak de tudom, mert aki ilyet tud írni annak gyönyörü lelke van! :') köszönöm, hogy mindezt megosztottad velünk! Talán sablonosan hangzik, de komolyan úgy érzem, hogy rádöbbentettél dolgokra és talán kicsit jobb ember lettem :) köszönöm mégegyszer! <3

    VálaszTörlés
  44. Egyszer sem írtam még megjegyzést mert csak olvastam,olvastam és olvastam a fejezeteket. Egyik jött a másik után és most ott vagyok,hogy vége. Ezt a történetet megnézhetném filmben, elolvashatnám még akárhányszor más szereplőkkel de valószínű akkor is ugyan az lett volna.Az elsőtől az utolsóig könnybe lábadt szemmel,homályosan de annál nagyobbra értékelve olvastam el az egészet.. Tehetséges vagy! Biztosan büszkék rád a szeretteid.Csak így tovább...:)

    VálaszTörlés
  45. Nem találok szavakat! Nagyon tehetséges vagy! Még egyetlen történeten sem sírtam, viszont te ezzel a történettel felnyitottad a szemem, és szabályosan végigzokogtam az egészet. Rájöttem, hogy az élet nem fenékig tejfel, és meg kell becsülnünk a jelent, mert ki tudja, lesz-e jövő. Nagyon hálás vagyok neked, és köszönöm, hogy ezzel a történettel gazdagabbá tetted az életemet. Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  46. Sziaa!:)
    Csodálatos volt ez a történet! Jelenleg könnyes szemmel ülök a gépem előtt és írom neked ezt a pár sort. Nagyon megható történet volt. Voltak részek a közepe felé is mikor elkapott a sírás. :/ Mindenképpen olvasni fogom a következő blogodat is.! Nagyon ügyes vagy, tehetséges és ezt a tehetséget ne pazarold el! Eleinte nem értettem miért sietsz annyira gyorsan, hogy miért jönnek össze ilyen hamar, miért derül ki hamar a betegsége..! Te képes voltál 43 részben maradandó történetet írni, amit nem vagy csak nagyon nehezen fogok elfelejteni. Mióta elkezdtem olvasni a blogod *kb. 2 napja* azon gondolkozok, hogy milyen lehet így élni. Hétről hétre leépülni míg végül annyi erőnk se lesz, hogy felálljunk. Ügyes vagy, hogy így leírtad.. ennyire érzelmesen! Nagyon tetszett! ;)

    VálaszTörlés
  47. Baszki annyira csodálatosan írsz hogy elsírtam magam most komolyan!! itt sírok a monitor előtt és írom ezt a kommentet!! egyszerűen csodálatosan írsz és ez a történet nagyon megfogott!!! ez különleges és nem nagyon tudok mit írni többet de ez csodálatos!! Erre mindig emlékezni fogok!!

    VálaszTörlés
  48. KÖSZÖNÖM ! Köszönöm, hogy elolvashattam ezt, és hogy felnyitottad a szemem ( és még nagyon sok emberét ), hogy .. semmi sem tart örökké ! Eddigi legjobb blog, amit valaha olvastam, és szerintem soha nem fogok még egy ilyen jó történetet olvasni. Egyik részhez sem komiztam, de azt hiszem, ide kötelező. Végigsírtam az egészet, egyszerűen elképzelésem sincs hogy tudsz így írni, de le a kalappal előtted !

    VálaszTörlés
  49. Az oldalamon van valami neked ! ^^
    A díjaknál alul megtalálod.;)

    http://colourfullimaginaryworld.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  50. Csak tegnap előtt találtam rá erre a csodálatos blogra. Elérted, hogy szinte minden fejezeten bőgjek de nem is kicsit. Mostanában nem sírtam ennyit mint az alatt a két nap alatt míg elolvastam minden részt. Csak olvastam olvastam és olvastam és közben mindbe belegondoltam, hogy bárkivel megtörténhet ugyanez a betegség és minden.. Nem sok ilyen jó történetet olvastam ahogy írsz az fenomenális az egyszer biztos és nem hinném , hogy elfelejteném ennek a történetnek a mondanivalóját..KÖSZÖNÖM!!

    VálaszTörlés
  51. Szia! Ma reggel teljesen véletlenül találtam rá a blogodra. Elkezdtem olvasni és annyira magával ragadott, hogy még órákon is olvastam, ami egy fizika 1-esembe került, de megérte! Kisebb szünetekkel, hajnali 3-ra végeztem...Soha nem olvastam még ennyire jót! Sírtam rajta sokat, nevettem egyszerűen minden érzés átjött :') és akkor most kezdjünk bele Melodie életébe :)

    VálaszTörlés
  52. Tegnap kezdtem el olvasni a blogodat, és annyira megragadott hogy nem bírtam abbahagyni. Mindig csak olvasni akartam. Örülök hogy egy ilyen blogot is olvashattam. Imádtam. Az utolsó 2 fejezet végig sírtam. Csak gratulálni tudok! *-* Olyan dolgon gondolkoztam el az olvasása közben, ami nagyon ritka. Alice bátorsága, és minden más egyéb dolog ami köztük volt Harryvel és Melodie-vel. Köszönöm hogy olvashattam!! :')

    VálaszTörlés
  53. elsirtam magam! :/ sosem olvastam ennel jobbat. de komolyan. nagyon ugyes vagy! :)<3

    VálaszTörlés
  54. Nem reg talaltamra a blogodra.... rengeteget sirtam rajta.... akar meghato resz volt akarmem en minden reszen sirtam.... nem tudom miert ... csak ramtort a siras.... eszmeletlenul jol irsz es nagyon orulok hogy Melodie eletebe is belekezdtel.... annyira megfogott Alice szmelyisege.... batorsaga kitartosaga vegtelen szeretete.... nincsenek szavak.... nem komiztam de olvastam es ugy ereztem eleg lesz az utolso resznel komizni.... orultem a sok bonyodalomnak...... az en eletem romokban hever es megis van benne boldogsag... 13vagyok.... ossze vissza vagdosom a kezem mert minden nap kikeszulok.... de hazajovok es egy kep megnyugtat.... egy kisbaba kepe.... mert ezek az apro teremtmenyek megnyugtatoak.... felre ne ertsetek nem a gyerekem.... a testverem.... a 4. tesverem.... Harryt es Alicet is megnyugtatta Melodie.... es tenyleg annyira jo volt ez a blog.... konyvet kellene irni bbelole... es en tuti hogy meg vennem.... korulbelul egy honapja talaltam ra a blogodra es mar ketszer vegig olvastam.... es masodszor sem volt unalmas... ugyanugy vegig bogtem mint az elso olvasasnal.... csak gratulalni tudok ahhoz hogy ilyen csodalatosan irsz... utolag olvastam de vegig olvastam..... es nagyon tetszett..... xx Lili :) <3
    ui.: KÖSZÖNÖM HOGY OLVASHATTAM EZT A CSODÁLATOS TÖRTÉNETET! <3

    VálaszTörlés
  55. Kedves Sonette!

    Ritkán szoktam kommentárt írni blogokhoz, de most nem hagyhattam ki. Egyszerűen fantasztikusan írsz! Remekül le tudtad írni Alice érzéseit és ezzel a történettel megmutattad, hogy nem minden tökéletes és, hogy el kell fogadnunk a dolgokat bármi is történik. Nem is tudom szavakba önteni amit most érzek...Ezt az utolsó fejezetet végig sírtam, ez is mutatja, hogy mennyire csodálatos író vagy. Mert szerintem nem csak akkor tehetséges valaki ha jól megírja a szöveget hanem, ha tud hatni az olvasók érzelmeire is és neked ez sikerült! Köszönöm, hogy megírtad ezt a fantasztikus történetet és kívánom, hogy érj el sikereket az életben az írással.

    ui.: nagyon jó hangod van! :)
    xoxo

    VálaszTörlés
  56. Szia! Nagyon jó imádom. Szó szerint elsírtam magam nagyon megható történet.Kár hogy meghalt de ez így volt tökéletes.Most olvasom másodjára és még mindig nagyon jó!Nagyon jó volt ahogy kifejtetted a történetet, érzelmekben gazdag volt amit én is átéreztem és gondolom többen is. Nagyon tehetséges vagy! xoxo :)

    VálaszTörlés
  57. Köszöm hogy megírtad ezt a blogot.Köszönöm.<3

    VálaszTörlés
  58. ez a tortenet csodalatos volt ! komolyan mondom. annyira atadtad az erzelmeket es olyan szintez zartam ki a kulvilagot hogy az iskolaba sirtam el magam a torteneten xd egyszeruen varazslatos ami az agyadbol kipattant. nagyon remelem, hogy a kovetkezo torteneted is ilyen csodalatos lesz ! koszonom, hogy megirtad...koszonom, hogy sirhattam es nevethettem es vegul koszonom, hogy a resze lehettem ! <3

    VálaszTörlés
  59. Szijja itt van egy díj nálam ;)

    http://louillhorlinsonforever.blogspot.hu/2013_05_01_archive.html

    VálaszTörlés
  60. Huuuu. Ez volt az első, amit mondtam miután végig olvastam az egészet.
    Imádniválóan írsz. Imádtam minden sorát. Nagyon érdekes történet volt. Azt hiszem, igazán szerettem olvasni. Természetesen voltak benne furcsaságok és gubancok, a részeket követően, de ezzel lett teljes. Imádtam. Köszönöm, hogy olvashattam.

    VálaszTörlés
  61. El sem tudod hinni, mennyit bőgtem ezen a blogon. Életemben nem gondoltam, hogy egy blog ilyen mély érzelmeket váltson ki az olvasóból. Az írói pálya remek választás lenne neked, hiszen látszik, hogy a szívedből írsz. Nagyon köszönöm ezt a felejthetetlen élményt, melyet a blogod olvasása adott nekem. Továbbra is sok sikert kívánok az éneklésben, de főleg az írásban.

    VálaszTörlés
  62. Fuu... Hát hol is kezdjem... Talán az elején. Szóval...
    Először is...
    Szia! Két napja találtam a blogra. Nagyon tetszett. Soha nem gondoltam volna, hogy egy blog ekkora érzelmeket fog kiváltani belőlem... Az utóbbi pár részt zokogva olvastam végig. Hihetetlen, hogy milyen érzelmeket váltottál ki belőlem... ahogy ezt írom még mindig, folynak a könnyeim, és igazából nem tudom mit is írjak neked. Csak azt tudom, hogyegyszerűen hihetetlenül jól írsz. Ez volt az első olyan blog amit megkönnyeztem... Ez viszont azt jelenti, hogy tényleg jó amit csináltál.
    Gratulálok hozzá. Sikerült olyat alkotnod, amit rengetegen megsiratnak. Ügyes vagy. Ilyet nem mindenhol találni.
    Imádtam. *-*
    Puszi: Vivii :)<3

    VálaszTörlés
  63. A végénél ugy elsirtam magam mert anyira meghato volt és ez a vilâg legjobb bolgja
    imádom

    VálaszTörlés
  64. Szia. En meg csak most olvastam el...Nemtudok ide regenyeket irni, hogy milyen volt...FENOMENALIS.
    Ugy bogtem a vegere :'-) Annyira gyonyoruen irsz! *.*

    VálaszTörlés
  65. Istenem, hát nem tudok mit mondani. Nem olyan régen találtam meg ezt a blogot és hihetetlenül örül neki hogy elolvashattam. Annyira csodálatos ez a blog, volt mikor nevettem, volt mikor hangosan azt mondtam "MI VAN?" és volt mikor sírtam, pont mint most. Kevésszer sírtam még blogon de most észre sem vittem hogy sírok. és itt vagyok most este fél tízkor és csak azon jár az eszem hogy "úr isten, hogy tudta ezt ennyire elképesztően megírni?". Nekem is van 2 blogom és azt remélem hogy én is ennyire ügyesen fogom megírni a részeket mint te.
    Emlékszem hogy régen elkezdtem olvasni a blogod mert ismerős volt az első 5 rész de valamiért nem olvastam tovább, nem tudom miért, de most örülök hogy végig olvashattam.
    Ez a blog egyszerre gyönyörű és szívszorító. Régen, mikor találkoztam egy olyan bloggal amiben a főszereplő meghal nem akartam tovább olvasni, hogy miért? Mert nem akartam átérezni a fájdalmát, de most tudom hogy fájdalmas de viszont gyönyörű is egyben.
    Nagyon büszke lehetsz magadra amiért össze tudtál hozni egy ilyen elképesztő történetet. Szívből gratulálok! Úgy látom van még blogod így azokba is bele fogok kezdeni olvasni, és majd kíváncsian fogom olvasni a sorokat.
    Nos én ennyi lettem volna.
    Még egyszer elismerésem!
    Cappy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Be kell vallanom, soha, soha nem írtam még ilyen hosszú kommentett egyik bloghoz sem amióta olvasok blogokat :)

      Törlés
  66. Már befejezett a blog.De azért írok kommentet :)
    Rengetegszer elsírtam magam főlleg a végén. Az eggyik legjobb blog amit valaha olvastam.
    Meg egy befejezet bloghoz se írtam ilyen megjegyzést.
    Johanna

    VálaszTörlés
  67. Már befejezett a blog.De azért írok kommentet :)
    Rengetegszer elsírtam magam főlleg a végén. Az eggyik legjobb blog amit valaha olvastam.
    Meg egy befejezet bloghoz se írtam ilyen megjegyzést.
    Johanna

    VálaszTörlés
  68. Az eggyik kedvenc blogom imádom rengetegszer elsírtam magam aminek az a jele hogy tényleg szívhezszoló és kidolgozott.
    Nem akarok hosszu kommentet írni csak még annyit hogy örülök hogy olvashattam a blogod.
    Xoxo Johanna

    VálaszTörlés
  69. Ez eyzméletlen gyönyörű volt! :) Köszönöm ezt a pár napot.. és hogy ilyen sok mindent tanitottál! :))

    VálaszTörlés