2012. augusztus 31., péntek

Defective Love - Backstage :)

Sziasztook! :)

Arra gondoltam, hogy mi lenne, ha csinálnék egy Defective Love Backstage-t, mondjuk twitcamon :)
Megismerhettek, plusz kérdezhettek rólam, az életemről, és persze a blogról.
Meg bármiről tényleg, és persze én is szeretném tudni, kik az olvasóim :)
Komiba írjátok meg,hogy mit szóltok hozzá, hányan néznétek, stb...
A twitcamot a jövőhét végére gondoltam, vagy most hétvége, nekem mindegy :)
Várom a válaszokat, mit szóltok hozzá :)
Köszi, Puszi:)

14 megjegyzés:

  1. jelentkezem első nézőnek:DD engem nagyon érdekel, mert úgy is régen beszéltünk már:) ráadásul érdekel, hogy honnan van ennyi jó ötleted:D szóval én biztos néző lennék:)

    VálaszTörlés
  2. még szép hogy nézném ! alig várom :) xx

    VálaszTörlés
  3. én is nézném.:$
    nagyon jó ötlet.;)

    VálaszTörlés
  4. nézném, és jobb lenne, ha jövő hétvégén kerülne "megrendezésre" a twitcam. :)

    VálaszTörlés
  5. Ki nem hagynám(: Imádom a blogod(:

    VálaszTörlés
  6. szia! én biztos néznélek, de majd azért írd ki a pontos dátumot! :)

    VálaszTörlés