2012. augusztus 10., péntek

I just can't belive it!

Szóval..
Amíg nem voltam, addig hirtelen megleptek 8 díjjal is, ami azt jelenti, hogy immáron 9 díjjal rendelkezem amit szívből köszönök!!!
Köszönöm, hogy ennyi kihagyás után nem veszítettem el az olvasóimat, és még mindig  jönnek a kommentek!
 Nem teszem ki egyenként mind a nyolcat, szóval egyszerre lerendezem az egészet :)

Ezt köszönöm Viktória Katalin Varga-nak :)


Tehát a 11 dolog:

1. Angliában élek és nem is tervezek visszaköltözni Magyarországra.
2. Ennek ellenére az Olimpián a Magyaroknak szurkolok ( Ria-ria Hungária! ♥)
3. Oda vagyok az Olimpiáért!
4. Példaképem Palvin Barbi:)
5. Egyszer szeretnék író lenni ( bár ez nem biztos, hogy összejön)
6. Imádom Justin Biebert, szerintem az egyik legkiválóbb előadó egész Amerikában, és a legtöbbet ő tette le az asztalra, miközben megmaradt önmaga.
7. hiszek Istenben ( lehet hogy hülyeség, de így van)
8. Csak kevés igaz barátom van és még csak nem is ismerem őket ( majd idővel remélem rájuk találok)
9. Voltam már halálközeli állapotban, és tudom milyen ha valaki élet-halál között szenved ( és ilyenkor meghalni jobban akar az ember mint élni)
10. A blogom nem rólam szól, és csak fikarcnyi igazságalapja van. A legtöbb fejezet a saját képzeletem szüleménye.
11. Imádom minden olvasómat!! :)

Kérdésekre a válaszok :):

Sportolsz-e?  Igen, hobbikosarazok és nagyon vonz a baseball is. Kicsinek szinkronúsztam, de egy műtét miatt abba kellet hagynom. Ja és röpizni is nagyon szeretek.
Ki a példaképed? Palvin Barbara és Justin Bieber, na meg az összes magyar olimpiai helyezett. :)
Jellemezd magad! Mindig önmagam maradok és csak akkor vagyok boldog, ha tudom, hogy az amit a körülöttem lévők ismernek 100%-ig Kaszás Csenge ( ja mert ez a nevem :D)
Szerinted mi a rossz tulajdonságod. Rettentően lusta vagyok, de mért is baj ez? Képzeljétek el, hogy háború van és senkinek nincs kedve elmenni harcolni :)
Ha kívánhatnál valamit,mi lenne az? Hogy láthatatlanná tudjak válni. Nagyon szeretem figyelni az embereket, és szerintem ez sokakat zavar.
Szereted a focit? soha nem tudtam még csak a labdába se belerúgni rendesen, de néha megnézem.
Ki a kedvenc focistád? a Ronaldinhó! Imádom a nyári szünetet a fogai között! Meg szeretem a C. Ronaldot is
Van valami hobbid? Írok. meg szeretem a színházat. Nem csak nézni, játszani is :)
Mit csinálnál,ha megtudnád,hogy anyukádék szülinapodra egy One Direction VIP jeggyel ajándékoznak meg? Ez milyen kérdés? :D hát elmennék rá :) miután jól összepuszilgattam őket :)
Álom pasi? nincs és soha nem is lesz. de Harry Stylest elfogadnám bármikor :)
A barátaid tudják,hogy blogot írsz? Igen, de totál hidegen hagyja őket.

Itt most az jönne, hogy adjam tovább alakinek, de mivel az utóbbi hónapokban nem igen volt alkalmam hogy bármit is olvassak, ehhez nem tudok hozzászólni. Majd idővel megígérem! :)

Nos, ebből van még egy: Ezt Mrs. Horannak köszönöm szívből :)  A 11 dolog ugyanaz de a kérdéseidre természetesen válaszolok! :)

1. Kedvenc könyved? Michael Morporgo: Kensuke Királysága, Harry Potter 1-7., és egy német könyv a címe: A könyvtolvaj
 2. Milyen zenéket hallgatsz? szó szerint mindent.
 3. Mióta vagy Directioner? 2010 óta. Amióta annak kell lenni :)
 4. Ki a kedvenced az 1Dből? Harry, Louis, Niall, Liam, Zayn :) lehet választani? :)
 5. Sportolsz-e valamit? Egyel feljebb megírtam :) de hozzáteszem, hogy táncoltam is, de azt is abbahagytam egy bokasérülés miatt.
 6. Van testvéred? Ha igen akkor fiú/lány? Egy fiú és egy lány :)
 7. Mióta írsz blogot? Elfelejtettem..:D két és fél, három hónapja, de lehet, hogy több.
 8. Miért döntöttél úgy, hogy elkezdesz írni? Unatkoztam... és kipattant a fejemből ez.
 9. Álom pasid? nincs.
 10. Kedvenc film? Rengeteg van abból. Igazábol szerelem, Never say never, Számkivetett, meg a magyar filmek, azokat imádom.
 11. Van legjobb barátnőd? Van, de nem az. Ez bonyolult. Nem minden esetben igaz. :)

Éééés megint kaptam egy ilyet. :D Ezt most Annie♥-nek köszönöm!! :) Imádlak téged!


11 dolog megvolt, a kérdések pedig:

1.-Mi a legnagyobb álmod? Kicsiket álmodom, hogy ne essek nagyot pofára, ha valami nem sikerül :) Mondhatni lécenként mászom a létrán felfelé.
2.-Mit sportolsz? Leírtam fentebb :D
3.-Hova szeretnél eljutni életed során?Bárhová a világon. Mindenhová! a Route 66-on szeretnék végigmenni Amerikában. Ezt mindenképpen. De komolyan mindenhová.
4.-Mit szeretnél csinálni ha oda kerül a sor,hogy dolgozni kell?(szokásos: mi leszel ha nagy leszel :D?) Minden érdekel a politikán és a irodai munkán kívül. Nem tudom. Talán forgatókönyvíró. ebben gondolkodom most és a tanulmányaimat is itt folytatom :)
5.-Szeretsz olvasni? Imádok :)
6.-Ki a példaképed? Palvin Barbi, JB.
7.-Hány blogot olvasol összesen? Most sehányat. Nem volt rá, időm, de megint elkezdem.
8.-Hány blogot írsz összesen? teljes erőbaedobással csak ezt az egyet :)
9.-És mennyit szeretnél írni összesen :D? még egyet biztosan :)
10.-Kedvenc szín? Szivárváááááááány :)
11.Honnan jött az Írás ötlet?/Miért kezdtél el írni? Unatkoztam. pf:D tényleg :)

ÉÉs MEGINT egy ugyanilyen :D Hihetetlen! Ezt köszönöm: http://yourmusictouchme.blogspot.hu/ ez a blogod, de a nevedet nem látom! :o


11 dolog megvolt.

Kérdésekre válaszok:

Várjunk. Te nem is tettél fel..:D na mindegy :)


És mégegy ilyen :) Ezt köszönöm: Tündii. Arucknecht -nek :)


11 dolog megvolt

Kérdések-válaszok:)

1. Sportolsz-e?  Igen.
2. Mióta írod a blogod?  Már nem emlékszem.. 2 és fél 3 hónapja...
3. Ki a kedvenced a One Directionből? az az öt helyes...tudjátok :)
4. Kedvenc filmed?  Rengeteg van.  Ízek Imák Szerelmek, Igazából szerelem... minden!!!!! :)
5. Kedvenc színész?  Julia Roberts, Hugh Grant, Tom Hanks... stb
6. Mit csinálnál ha egyszer találnál egy borítékot benne egy 1D jeggyel?  Elmennék a koncertre.
7. Miért kezdtél el blogot írni?  Unatkoztam..
8. Meg vagy elégedve önmagaddal?  Nem mindig, de akkor nem is lennék önmagam.
9. Mindig van ihlet a blogodhoz? Jó kérdés. :) szerintem amiből én írok, az nem ihlet. Elkezdem, és befejezem.
10. Szereted a rockot?  Igen :)
11. Gondolkoztál már azon, hogy elköltözöl valahová külföldre? Külföldön élek, szóval azon gondolkodom, hogy miért is tettem :) a választ már majdnem megtaláltam :)

A következő egy kicsit más, ezt köszönöm : dreamrebelgirl-nek! :)


nem írok 10-et, mert az elején ott van a 11 :) Köszönöm mégegyszer!:)

És újra: Köszönöm :) : http://iwannaasaveyourhearttonight.blogspot.hu/2012/08/dij.html ez a blogod, a neved nem tudom :/


És az utolsó! :)  Köszönöm Etusnak! Imádlak!!! :)


Köszönöm mindenkinek még egyszer! Imádlak titeket!

Vééége :)

2 megjegyzés:

  1. ezt a díjat tőlem is megkapod:DD
    http://sameorgames.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. akkor ez már 11? nagyon nagyon köszönöm! holnap kiteszem! :)

    VálaszTörlés