2012. augusztus 22., szerda

Újabb díjak! 15. 16. és a 17.

Nagyon köszönöm -nak, http://lelkibonbononedirection.blogspot.hu/ - aki ezt a blogot írja, és -nek :)


Kérdések No. 1: 
1.Van hobbid? van.
2.Ha Directioner vagy, akkor mióta? 2010.
3.Hányadik blogodat írod? a sokadikat de ez áll hozzám a legközelebb.
4.Szereted az Így jártam anyátokkal sorozatot? láttam egyszer-kétszer és tetszett.
5.Van legjobb barátod? Van, de nincs.
6.Hányadikos vagy? most kezdem a fősulit.
7.Szerelmes vagy? nem
8.Mi a kedvenc tantárgyad a suliban? a nyelvórákat biztos szeretni fogom majd.
9.Szereted a művészeteket? még szép.
10.Szereted Justin Bieber-t? igen
11.Ki a példaképed? JB és az olimpiai helyezettek 

Kérdések No. 2:
1. Milyen élettapasztalataid vannak?  Az első az, hogy a rezsi mindig ki legyen fizetve, még akkor is ha majdnem éhen halok, és soha ne vegyek fel hitelt. A második, hogy ne viseljem mások gondját annyira a szívemen, hogy én magam is belerokkanjak. És hogy legyek erős, mert az a elgfontodabb. 
2. Ha egy napra láthatatlan lennél mit tennél?  Meghallhatnám hogy egyes emberek mit gondolnak rólam valójában. 
3. Ki az akivel lenne egy egy éjszakás kalandod és semmi több?  Nem tudom.. ez azért fura kérdés, mert nem hiszem, hogy be lehetne határolni ezt. 
4. Olvastál-e már olyan blogot amit fiú ír?(kíváncsi lennék rá , mert én nem olvastam) nem. 
5. Kerültél-e már nagyon kínos szituációba , és ha igen mi volt az? Egy barátnőmnél voltam és éppen taglaltam, hogy mennyire csúnya az a pár ahol a férfi alacsonyabb. Aztán ránéztem a szüleire és fülig pirultam mikor észrevettem, hogy a pacák a nő nyakáig ér.
6. Van-e számodra álom pasi? nincs
7. Hogy állsz az állattokkal?  szeretem őket. 
8. Van-e valami One Direction holmid?  Van
9. Volt-e már igaz szerelmed , és ha igen hogy hívták/hívják? nem volt. 
10. Mi a kedvenc idézeted? "Ott állsz, a vihar mozzanatlan szívében. Állsz. Állsz, és mozgatsz" 
11. Elfogadnád a One Direction valamelyik szívtipróját mint a barátod? el.:D

KÉrdések No.3:
1. Van testvéred? van
2. Miért kezdted el ezt a blogot? unatkoztam és ezzel foglaltam le magam. 
3. Hány blogod volt eddig? sok.. azt hiszem három, de az első az ez volt. 
4. Van háziállatod? van 
5. Ki a kedvenced a One Direction-ból? hát az az öt jóképű gyerek. 
6. Hol laksz? Liverpool ( és ha így folytatom, nemsokára London :)) 
7. Hányadikba mész? főiskolára. 
8. Mi a kedvenc idézeted? efentebb leírtam. 
9. Ki a kedvenc énekesnőd? Nicki Minaj, Adele.
10. Ki a példaképed és miért? JB. Hihetetlenül erős, megmaradt önmaga és egy év alatt tornázta fel magát Amerika legsikeresebb előadójává.
11. Gondolkozol egy új blogon? Én mindig gondolkodom valamin..:D 

Ennyi lett volna :) 
Köszönöm mégegyszer! 


4 megjegyzés:

  1. Én is ajándékoznék neked egy díjat, persze ha nem gond!:D http://needtobeherewithme.blogspot.hu/ itt találod.:))

    VálaszTörlés
  2. Megérdemelted!:)Grat :)

    Most kezdem el írni egy történetet..nagyon örülnék neki,ha benéznél elolvsnád,esetleg komit is írnál..Szeretnék tanácsokat kapni még az elején,hogy min változtassak.előre is köszi!:)
    itt a link: http://onedirectionagi.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  3. hát most tényleg el vagy halmozva díjakkal és ha már itt tartunk akkor még egy :D http://lelkibonbononedirection.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. ajj, erre a pillanatra vártam, hogy végre én is adhassak neked díjat. Tádáá, itt egy újab díj számodra, bár tőlem még csak az első !! itt : http://harryzayn1d.blogspot.hu/2012/08/blog-elso-dija.html

    VálaszTörlés