2012. augusztus 11., szombat

Megkaptam a 10. és a 11. díjamat is :)

Az elsőt köszönöm: Destiny Hope Parker-nak :) hálás vagyok érte! :)

Most megint kiírok 11 dolgot magamról. :)

1. Egész életemben olyan életre vágytam mint a Szex és New York főhőseié.
2.  Igyekszem meg is valósítani őket.
3. Rühellem ha valaki a facebook idézetek szabályai szerint próbál élni, mintha valami törvények lennének.
4. A lovam halálra rettenetesen megviselt, ez volt életem legroszabb időszaka.
5. Imádom a kutyámat!
6. Néha direkt azért mondom, hogy nem fázom, hogy "menőnek" tűnjek, pedig majd megfagyok :D
7. 4 nyelven beszélek :)
8. A zene a mindenem, de én nem hallgatom, hanem csinálom.
9. Sokan nem tudják, de rengeteg számot írtam már.
10. És sosem vagyok velük megelégedve, de olyan jó kitalálni őket.
11. Mindennap megfogadom, hogy jobb ember leszek, de sosem jön össze.

És a kérdések:
1. Ki a példaképed? Palvin Barbi és JB.
2. Hogyan találtad ki, hogy pont ez lesz a blogba? Nem tudom, csak úgy jött. Részről részre.
3. Melyik szereplőd lennél legszívesebben? Egyik sem, mert semelyiket sem magamról mintázom. Én nem ezt tenném a helyükben. De ők ezt teszik, ezért is van, hogy néha úgy érzem, nem én irányítom a szereplőimet, hanem ők engem. :)
4. Mi a hobbid, az íráson kívül? Rengeteg van, zenélek, olvasok, filmet nézek :)
5. Ha egy napra a kedvenc hírességeddel lehetnél, mit csinálnátok? Ki lenne az? Tudom, hogy itt most a fiúkat kellene mondanom, de nem teszem. Valószínüleg órákig beszélgetnék Justinnal ( igen a Bieberrel :) , Istenről, és hogy szerinte vannak-e véletlenek, vagy minden okkal történik-e.. :)
6. Miért pont ő a történeted férfi/ női főszereplője?  Harryt, ecc pecc kimehetsz-szel választottam ki, Alicet pedig csak úgy megálmodtam :)
7. Mit tervezel a jövőre nézve?  Nem tervezek, mert eddig mindig belebuktam a dolgokba. Majd jön, ami jön.
8. Mi az álmod? Eljutni olyan tájakra, ahol még csak kevesen jártak :)
9. Ha azt tehetnéd amit csak akarnál korlátok nélkül, mi lenne az? Hát, azt tenném ami éppen eszembe jut :D
10. Mi a kedvenc filmed/ sorozatod? Filmem rengeteg van, sorozat terén pedig bajban vagyok, mert nem sokat nézek, de a Vámpírnaplókat nagyon szeretem :)
11. Ki a kedvenc szereplőd a saját történetedben és miért? Nincs kedvencem. Ha kívülről nézem őket, egyik sem lenne túl szimpatikus. De jelen pillanatban talán a kissé még jelentéktelennek tűnő Mary, aki fontos szerepet tölt majd be Alice életében.

Hát ennyi az első! :) Köszönöm mégegyszer! :)

Második: Köszönöm: Barbi1D♥ -nak ::)


Nos 11 dolog megvolt :)

Kérdéseid:
1. Miért kezdtél el írni? Unatkoztam, és lekötötte a figyelmemet.
 2. Kedvenc One Direction szám? I want
 3. Mi leszel ha nagy leszel?:D Nem tudom :D felnőtt :D
 4. Van mostani kedvenc számod? Sok van, mindent imádok, amit csak meghallok :)
 5. Ha kívánhatnál hármat, mi lenne az? Mindenki legyen egészséges! Ne legyenek ítélkezések a földön! És a harmadik, hogy Dzsini mostantól legyen szabad :)
 6. Ha mentor lehetnél az X-faktorban kiket karolnál fel?:) Nem vagyok mentor, és nem is leszek soha, nem tudom megmondani, de azt jól tették, hogy a fiúkat összehozták :) Simon, szeretünk :)
 7.Mióta vagy Directioner? mióta kell :)
 8. Kedvenc énekes/énekesnőd? Adele, a fiúk, Justin... Niki Minaj.. Imádok mindenkit :)
 9. Kedvenc szín? Szivárvány :)
 10.Vannak kedvenc blogjaid? Nem szoktam olvasni, mert nem volt rá alkalmam de most megint elkezdem, ha lesz időm :)
 11. Ha 1 napra belebújhatnál egy híresség bőrébe, ki lenne az? Palvin Barbi :)

Ennyit mára :) Hálás vagyok megint! Köszönöm :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése